skip to Main Content

Splošni pogoji poslovanja

Registracija

Ob naročilu izdelkov v spletni trgovini MAKEUP OFF se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime in naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini MAKEUP OFF.

Ponudba artiklov

Artikli na MAKEUP OFF so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije in fotografije točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na e-naslov info@makupoff.si.

Naročilo

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine MAKEUP OFF in so dostopna 24 ur na da, 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo na info@makeupoff.si in obvestili vas bomo, ali je dobava mogoča. Cene veljajo od trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini MAKEUP OFF so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceni 1,50 EUR.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca. Znižani izdelki so označeni z oznako »AKCIJA«.

Akcije in znižanja

– Kuponi za popust

Kuponi za popust, ki jih prejmete preko E-novičk, naše Facebook in Instagram strani ali drugih kanalov, lahko uporabite do datuma, ki je naveden ob posredovanem kuponu. Popust ni združljiv z drugimi ugodnostmi, kar pomeni, da lahko uporabite le en popust na naročilo. Popust velja na maloprodajno ceno artikla in je obračunan na blagajni spletne trgovine. Če sistem ob vpisu kupona javi napako, preverite črkovanje ali datumsko veljavnost kupona.

– Akcija brezplačne dostave

Brezplačna dostava traja od trenutka objave akcije do trenutka prekinitve oz. ko je objava umaknjena z naslovnice. Akcija, ki je objavljena na naslovnici spletne trgovine, je prav tako razvidna na blagajni, kjer se poštnina ne obračuna, ampak je označena s ceno 0,00 EUR.

Status naročila

Status naročila prejmete po e-pošti. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

Dobavni rok

Dostavni rok je od 1 do 3 delovne dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini MAKEUP OFF, so na zalogi in so zato zelo hitro odposlani. V izjemnih primerih se zgodi, da izdelka ni na zalogi, takrat vas bomo o tem obvestili. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan. V času akcij, se lahko zaradi povečanega prometa čas obdelave vašega naročila podaljša.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Način plačila

– Z GOTOVINO PO POVZETJU

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu ta dostavo naročeno blago. Pri čemer se poleg stroška dostave doplača 0,99 EUR.

– PREKO TRR PO IZDANEM PREDRAČUNU

Kupcu po e-pošti izdamo predračun za naročeno blago, takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bomo odposlali takoj, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.

– S PLAČILOM S KREDITNO KARTICO VISA/MASTERCARD IN S PLAČILNIM SISTEMOM PAYPAL

Kupec je preusmerjen na varno stran sistema Paypal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko iz sistema Paypal prejmemo potrditev o plačilu.

Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

Zamenjava blaga

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza, ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 14 dneh na info@makeupoff.si. V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila: ALPROM d.o.o., Pernica 12/F, 2231 Pernica, in poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca je strošek vračila.

Izdelek, ki ga želite zamenjati, mora biti neuporabljen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v eni uri po oddaji naročila. Pri pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na naslov info@makeupoff.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po e-pošti sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi.

Reklamacije in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči, oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na e-naslov: info@makeupoff.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki, ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila: ALPROM d.o.o., Pernica 127F, 2231 Pernica. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Vračilu kupec predloži kopijo računa. Kot navaja 43.d člen ZVPot, vrnemo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Denar bomo vrnili nemudoma, ko bo to mogoče, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Slike oz. fotografije izdelkov, ki so objavljene v spletni trgovini Makeupoff.si, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanje v barvnem odtenku prejetega artikla. Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik idr.) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Skladno z ZVPot je stvarna napaka:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za kateri jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na te načine:

  • če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita;
  • kupec mora prodajalca obvestiti na info@makeupoff.si in natančneje opisati napako, ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda;
  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čim prej, vendar ne pozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom.

Odjava od prejemanje komercialnih in informativnih sporočil

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novičke) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi »Odjava od E-novičk«. Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Podjetje

Podjetje ALPROM d.o.o., je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Maribor, z dnem 02.04.2019 z matično številko 8410160000. ID za DDV je SI 22949437, podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko 2019/13465 pri Okrožnem sodišču v Mariboru.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina MAKEUP OFF in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka MAKEUP OFF in logotip sta v lasti podjetja Alprom d.o.o.

Pritožbe, reklamacije in informacije

Za morebitne pritožbe, reklamacije in informacije, povezane z našimi storitvami, nam lahko pišete na e-naslov: info@makeupoff.si.

Back To Top